dilluns, 19 de maig del 2014

TOTS DOS




Tots dos

Perdut al bosc amb sa remor,
esquinçada la meva ànima,
gebrat i esberlat mon cor
se m'esbiaixa una llàgrima.

Xic i mins bri d'esperança
les fulles noves, suau oreig;
t'anhelo alba amb frisança
i l'amorós xiuxiueig.

Rossinyol i cadernera
acaroneu-la i seduïu-la,
delecteu-la a cau d'orella
i voli ací, goig de viure.

Tornar a la dolça foscor,
rínxols de la cavallera
a la melosa calor,
perfumada primavera.

Els nostres mots amorosos
entrellaçades nostres mans,
cossos de passió, ufanosos,
boca ardent, petons d'amants.

Al teu coll hi ha la tendresa,
la flaire de la teva pell meva,
desig i sabor, que besa
l'íntim feliç, meu i d'ella.



Jordi Grané i Torradeflot (Drac Enamorat) @2014  GUANYADOR JOCS FLORALS PINS DEL VALLÈS.  SANT CUGAT DEL VALLÈS

1 comentari:

  1. ESCRIU LA TEVA OPINIÓ, SENSE RECANSA AMIC. M'AGRADARÀ SABER-NE QUE EN PENSES. Salut.

    ResponElimina